Friday, July 9, 2010

Trabadelo - 9. juuli

Kokku käidud 531,7 km, sellest täna 32,5.

Eestlane, haruldane loom. Olen viimasel ajal albergue´des uurinud kas on ka m6ni kaasmaalane viimaste nädalate jooksul läbi käinud, kuid üldjuhul laiutatakse vaid käsi. Kas pole ma samadesse albergue´desse sattunud, v6i siis olen ma ainus loll eestlane kes camino kahekordselt rumalal ajal ette on v6tnud: üheaegselt nii aasta kuumematel kuudel kui pühal aastal, mis (väidetavalt) palverändurite arvu mitmekordistab - selle osas olen ma veel natuke kahtleval seisukohal, sest kardetud-oodetud horde pole kusagil näha olnud. T6enäoliselt on viimased 100 km mingil määral rahvarohkemad: compostela ehk patulunastuse (mis see 6ige s6na oligi?) saamiseks peab käima jala viimased 100 km, v6i s6itma viimased 200 km rattaga. Ebaaus, kui minu käest küsida, aga mis seal ikka.

Nagu Monika 6igesti märkis, on eelmisest kirjutamisest tervelt nädal möödas. Ilmselt suuresti minu 6nneks pole selle aja jooksul netiv6imalust kas olnud, v6i pole lihtsalt tekkinud mingit tahtmist Facebook´i värskendada - nagu näha, siis arvutiv66rutusprogramm töötab täistuuridel.

Santiago hakkab kahtlasel kombel lähedale j6udma. Eesmärk omaette pole see kindlasti, pikad k6ndimispäevad ja nendes blogimine on rohkem kokkusattumuse küsimus: k6ige lühem päev on olnud 2,5 km ning eile k6ndisin k6igest 13 km, sest leidsin Ponferrada´st eest templirüütlite linnuse - et oli siesta-aeg, tuli sissesaamiseks 6htuni oodata. Ei kurda, kergem päev läks igati asja ette.

Üksinda matkamine kui selline on suurepärane iseloomukasvataja: näljast v6i väsimusest v6i märg olemisest tekkinud paha tuju pole mitte kellegi teise peale välja elada, nii et kuidagi tuleb endaga ise toime tulla. Teine asi on ka see, et (liigselt) kurta pole samuti kellelegi.

2 comments:

  1. Ajaarvamine on Sul juba korralikult sassi läinud, sest ma ei tea, kuidas lõuna pool, aga meil siin põhjas on küll juba juuli! Aga vill päka alla ja mõnusat kõndimist!

    ReplyDelete
  2. Aru ma ei saa, mis mul selle juuniga on! Aitäh märkamast! :)

    ReplyDelete